Es ist mir nicht möglich den Produktmanager auf dem Mac (Catalina) zu öffnen, die Suche wird nach mehreren Minuten erfolglos abgebrochen.
Egal welche Proxy Einstellung angeklickt ist.
Bitte um Hilfe
What search? Could you post a screenshot of what you see, please?
Olof Hermansson - Toontrack
Coder
Hi Cica. I am working with MacOS Catalina 10.15.5. I never had any problem with the Toontrack Product Manager. I did not bother about any proxy. It just does what it is supposed to do.
Nochmal auf Deutsch: Ich arbeite ebenfalls mit macOS Catalina 10.15.5. Ich hatte nie ein Problem mit dem Product Manager. Mit dem Proxy musste ich mich nie beschäftigen. Es hat einfach funktioniert. Das hilft dir vielleicht nicht, aber ich denke, dass es nicht an Catalina liegt.
regards
Bluesy
Please log in to read and reply to this topic.
No products in the cart.
Get all the latest on new releases,
updates and offers directly to your inbox.
Note: By clicking the 'I WANT IN' button, you will not be creating a Toontrack user account. You will only sign up to get our newsletters, offers and promotions to your inbox. You can unsubscribe at any time from a link at the bottom of each email. If you want to learn more about our privacy policy, please find detailed information here.